ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΚΑΤΑΛΗΨΗ

Εκτύπωση

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

 

Την Τετάρτη 11.10.2017 οι μαθητές-τριες του Γ/σιου Περάματος έκαναν κατάληψη στο Γυμνάσιο τους με αιτήματα που αφορούν την έλλειψη διδακτικού Προσωπικού στο Σχολείο τους και κυρίως κτηριακά προβλήματα.

Τα αιτήματα διαμορφώθηκαν ως εξής :

Έλλειψη Καθηγητών  σε τμήματα Γενικής Παιδείας και Ένταξης.

Δεν υπάρχει:

·       κλειστό Γυμναστήριο και αίθουσα Βιβλιοθήκης καθώς και αίθουσα προβολών και πολλαπλών χρήσεων.

·       αίθουσα του μαθήματος Ένταξης

·       στέγαστρο στο μεγάλο προαύλιο για όταν βρέχει

Να λυθεί το πρόβλημα των λιμναζόντων υδάτων, από το Δήμο, στο νότιο μέρος του Σχολείου γιατί γεμίζει λάσπες από τα νερά της βροχής.

Είναι απαραίτητες επιπλέον διδακτικές αίθουσες και αυτές που υπάρχουν ήδη είναι μικρές και αποπνικτικές.

Κατόπιν επικοινωνίας της Δ/νσης του Σχολείου με το Δ/ντή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ. Α.Ταξάκη, ελήφθη η απάντηση ότι το Σχολείο θα στελεχωθεί άμεσα, με τις προσλήψεις της 10/10/2017 σε Αναπληρωτές.

Έπειτα  το 15μελές Συμβούλιο του Γυμνασίου επισκέφτηκε με τη Δ/ντρια και Εκπ/κούς του Σχολείου τον Δήμαρχο Μυλοποτάμου, κο Δ.Κόκκινο, προκειμένου να συζητήσουν τα θέματα που αφορούν το κτιριακό και για τα οποία είχε γίνει ήδη υπόμνημα στο Δήμο από τη Δ/νση .

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε  σε πολύ καλό κλίμα και η Δημοτική Αρχή δια στόματος του Κου Δημάρχου, ο οποίος είχε ήδη μελετήσει το υπόμνημα της Δ/νσης του Γυμνασίου και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών , δεσμεύθηκε για τη δημιουργία δυο νέων αιθουσών καθώς και τη χρήση πολιτιστικού κέντρου στο Πέραμα για τις εκδηλώσεις του Γυμνασίου και επίσης  για την άμεση επισκευή στις υλικοτεχνικές  υποδομές που αφορούν την ασφαλή λειτουργία του Σχολείου.

Οι μαθητές -τριες και οι Εκπ/κοί του Σχολείου προσβλέπουν στην άμεση υλοποίηση των παραπάνω  έργων  για την ομαλή εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην τρέχουσα σχολική χρονιά και η κατάληψη έληξε.

 

 

Saturday the 25th. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ ΚΡΗΤΗΣ - Διαχείριση Ιστοτόπου: Λαγουδάκη Μαρία ΠΕ19