Οδηγίες Αντιμετώπισης Σεισμικών Φαινομένων
Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να διαβάσετε οδηγίες που αφορούν την αντιμετώπιση σεισμικών φαινομένων στο σχολείο μας.
Δράσεις 2021-22 - Πείτε μας τη γνώμη σας
Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε ένα συνοπτικό βίντεο με τις δράσεις που έγιναν στο σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2021-22.
Πώς σας φάνηκε το παραπάνω βίντεο;
Σας άρεσαν οι δράσεις μας;
Θέλετε να μας πείτε τη γνώμη σας και τις προτάσεις σας;
Συμπληρώστε αν θέλετε την παρακάτω φόρμα-ερωτηματολόγιο για να μας καταθέσετε τη γνώμη σας αλλά και τις απόψεις, τις συμβουλές και τις ιδέες σας.
Θα χαρούμε πολύ να τις μάθουμε γιατί για μας ...
Η γνώμη σας μετράει...!!!
Ημέρα για το Σύνδρομο Down
Στις 21 Μαρτίου οι μαθητές τμημάτων του γυμνασίου Περάματος ενημερώθηκαν για το σύνδρομο Down. Αναγνωρίσαμε χαρακτηριστικά των ατόμων με το σύνδρομο αυτό, ανακαλύψαμε ότι είναι δίπλα μας, ότι όλοι γνωρίζουμε άτομα με down που βρίσκονται είτε στον περίγυρο μας είτε στις οικογένειές μας.
Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον να μάθουν για τις δυσκολίες, τον τρόπο και το προσδόκιμο ζωής τους, τα εργασιακά και ακαδημαϊκά τους επιτεύγματα. Έπειτα, διαβάσαμε το ακόλουθο ποίημα του μικρού Marco, ενός μαθητή με σύνδρομο Down:
Ανταλλαγές
«Σου δίνω και μου δίνεις
αγάπη κι ελπίδες.
Μια λάμψη έχουν τα μάτια
και σε μάτια αντανακλούν
αγάπη κι ελπίδες.
Η λάμψη φωτίζει τη θάλασσα.
Δίνω μια και σπάω το γυαλί
και αγγίζω την καρδιά που χάλασα.
Κι όταν σπάσει το γυαλί,
ανακυκλώνεται η ζωή
και αυτό σημαίνει αγάπη.
Σου δίνω και μου δίνεις
αγάπη κι ελπίδες…»
Kαταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αν και το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και ξεχωριστό, όλα τα παιδιά έχουν ανάγκη από αγάπη και ελπίδα για κάτι καλύτερο στη ζωή τους.
Τέλος, βγάλαμε τα παπούτσια μας, καθίσαμε κυκλικά και φωτογραφίσαμε τις διαφορετικές μας κάλτσες για να δείξουμε με αυτό τον τρόπο ότι μια εικόνα με χρώμα είναι πιο όμορφη από μια μονόχρωμη•ότι η ίδια η ζωή μας είναι πιο ενδιαφέρουσα όταν γύρω μας υπάρχουν «διαφορετικοί» άνθρωποι που της δινουν ένα ξεχωριστό νόημα!
Παπαδουράκη Αγγελική
Φιλόλογος τμήματος ένταξης