"The Inner World" E- Twinning Project
Κατά το διδακτικό έτος 2018-2019, το σχολείο μας σε σύμπραξη με το γυμνάσιο Ατσιποπούλου συμμετείχε σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning με τίτλο «The inner world».
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν επίσης μαθητές σχολείων από την Ιταλία, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Ισπανία και Τουρκία.
Ήταν ένα εγχείρημα που άξιζε την προσπάθεια τόσο για τους μαθητές που ασχολήθηκαν με αυτό το project όσο και για τους καθηγητές που συντόνιζαν και καθοδηγούσαν το έργο.
Τα παιδιά ήρθαν σ? επαφή με παιδιά από άλλες χώρες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του etwinning. Αντάλλαξαν πληροφορίες για τη χώρα τους, τον τόπο τους, τα σχολεία τους και μίλησαν για τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά τους. Μοιράστηκαν φωτογραφίες και εικόνες από την σχολική τους ζωή και την καθημερινότητά τους. Τέλος, συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την « ιδανική πόλη » σύμφωνα με τις επιθυμίες και τα όνειρά τους.
Η εμπειρία ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και ευχαριστούμε τις συντονίστριες του προγράμματος Laura Maffei από την Ιταλία και Mόnika Kiss από την Ουγγαρία.
E TWINNING PROJECT
THE INNER WORLD
During the academic year 2018-2019, our school in partnership with Atsipopoulo senior school participated in a European twinning project entitled "The inner world".
Pupils from Italy, Hungary, Portugal, Spain and Turkey participated also to this program.
Our children worked with children from other countries via the e-twinning e-platform. They exchanged information about their countries, places and schools, their hobbies and interests. They shared photos and videos. Finally, they created the "ideal city" according to their dreams and wishes.
It was an extremely interesting experience and we have to thank the program?s coordinators Laura Maffei from Italy and M?nika Kiss from Hungary.
ETWINNING PROJECT "THE INNER WORLD"
Κατά το διδακτικό έτος 2018-2019, το σχολείο μας σε σύμπραξη με το γυμνάσιο Ατσιποπούλου συμμετείχε σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning με τίτλο «The inner world».
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν επίσης μαθητές σχολείων από την Ιταλία, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Ισπανία και Τουρκία.
Ήταν ένα εγχείρημα που άξιζε την προσπάθεια τόσο για τους μαθητές που ασχολήθηκαν με αυτό το project όσο και για τους καθηγητές που συντόνιζαν και καθοδηγούσαν το έργο.
Τα παιδιά ήρθαν σ? επαφή με παιδιά από άλλες χώρες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του etwinning. Αντάλλαξαν πληροφορίες για τη χώρα τους, τον τόπο τους, τα σχολεία τους και μίλησαν για τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά τους. Μοιράστηκαν φωτογραφίες και εικόνες από την σχολική τους ζωή και την καθημερινότητά τους. Τέλος, συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την « ιδανική πόλη » σύμφωνα με τις επιθυμίες και τα όνειρά τους.
Πρόγραμμα E-Twinning 2013-14
Κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 24 μαθητές από τη Β? τάξη του Γυμνασίου Περάματος, με πρωτοβουλία της καθηγήτριας ΠΕ 02 κ. Αστρινάκη Γεωργίας, η οποία είχε αναλάβει και το συντονισμό της δράσης, συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό διαδικτυακό πρόγραμμα e ? twinning. Στη δημιουργία του ψηφιακού υλικού με το πρόγραμμα παρουσιάσεων, αλλά και στην τελική ολοκληρωμένη παρουσίαση του στον κοινό ηλεκτρονικό χώρο βοήθησε σημαντικά η καθηγήτρια ΠΕ 19 κ. Λαγουδάκη Μαρία.
Ο τίτλος του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν: «Christmaswithmynewfriendsfromabroad». Τα συνεργαζόμενα σχολεία ήταν 5 και προέρχονταν από τις παρακάτω ευρωπαϊκές χώρες: Ελλάδα (1 σχολείο), Ιταλία (1 σχολείο), Ρουμανία (1 σχολείο) και Πολωνία (2 σχολεία). Οι ηλικίες των μαθητών ήταν από 14-16 ετών και η γλώσσα εργασίας η αγγλική.
Οι τελικοί στόχοι του προγράμματος ήταν οι εξής για τους μαθητές:
· να συνειδητοποιήσουν την ευρωπαϊκή διάσταση του κόσμου,
· να έρθουν σε επαφή με άτομα αντίστοιχων ηλικιών, που φοιτούν σε σχολεία του εξωτερικού και να ανταλλάξουν βασικές πληροφορίες μεταξύ τους.
· να γνωρίσουν, να μελετήσουν και να επικοινωνήσουν τα έθιμα της γιορτής των Χριστουγέννων, τόσο εκείνα που τηρούνται στη χώρα τους, όσο και εκείνα των χωρών του εξωτερικού,
· να συνεργαστούν μεταξύ τους δημιουργώντας ομάδες εργασίας 5 ατόμων, ώστε να παραγάγουν συγκεκριμένο ηλεκτρονικό υλικό στα πλαίσια της δράσης.
· να δημιουργήσουν αυτοσχέδιες χριστουγεννιάτικες κάρτες, ώστε να εκφράσουν τα ατομικά χαρακτηριστικά τους.
Κατά τον πρώτο μήνα του προγράμματος ο κάθε μαθητής ανέλαβε την υποχρέωση να γράψει ένα σύντομο γράμμα με ορισμένες προσωπικές πληροφορίες, με τα ενδιαφέροντά του/της και τα αγαπημένα ή μη σχολικά μαθήματα του/της, το οποίο απέστειλε σε 4 και, αντίστοιχα, παρέλαβε από 4 μαθητές από τα σχολεία του εξωτερικού. Παράλληλα, δημιουργήθηκε ένας ηλεκτρονικός χώρος στην ιστοσελίδα e-twinning, το ονομαζόμενο twinspace, όπου οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί και μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν σύντομα τον εαυτό τους, τη χώρα καταγωγής τους και να αλληλεπιδράσουν μοιραζόμενοι σύντομες πληροφορίες.
Κατά τον επόμενο μήνα, οι μαθητές δημιούργησαν 5 ομάδες των 5 ατόμων, ώστε να συλλέξουν πληροφορίες για τα εγχώρια έθιμα τη γιορτής των Χριστουγέννων και πιο συγκεκριμένα, για τα φαγητά και τα γλυκά, για τον τρόπο εορτασμού και τις ημέρες των αργιών, για τα χριστουγεννιάτικα σύμβολα. Το υλικό παρουσιάστηκε με το πρόγραμμα παρουσιάσεων power-point και περιελάμβανε περίπου 15 διαφάνειες.
Όλα τα έργα των σχολείων που συνεργάστηκαν είναι διαθέσιμα και αξίζει να τα δείτε!
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ για να τα θαυμάσετε:
Ελλάδα (Γυμνάσιο Περάματος)
How Greeks Enjoy Christmas Time
Ιταλία
Ρουμανία
Πολωνία